دومین تمرین فرنگی كاران پیش از مراسم وزن كشی
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا؛ فرنگی كاران پنج وزن نخست كشورمان طبق برنامه باید عصر امروز روی باسكول وزن كشی بروند تا از فردا در مقابل حریفان خود قرار گیرند. به همین دلیل كادر فنی تیم ملی كشتی فرنگی كشورمان دومین تمرین ملی پوشان را برگزار كرد تا این نفرات با آمادگی هر چه بیشتر كار را ادامه دهند.

بنا بر این گزارش در ابتدای این تمرین، ابتدا كشتی‌‌گیران به میدانداری 'حسن رنگرز' قهرمان سابق جهان و نایب‌رئیس فدراسیون كشتی با دویدن دور تشك شروع به نرمش كردند و در ادامه بازی هندبال را در دستور كار قرار دادند.

بر این اساس، در بازی هندبال محمد قربانی، افشین بیابانگرد، محسن حاجی‌پور و حبیب‌اله اخلاقی تیم اول را تشكیل دادند، حمید زارع، داود گیل‌نیرنگ، هادی علیزاده پورنیا و یك كشتی‌گیر تاجیكستانی نیز در تیم مقابل بودند، كه در نهایت این مسابقه با نتیجه مساوی 5 بر 5 پایان یافت.

پس از بازی هندبال، تمرین مرور فن آغاز شد كه كه حسن رنگرز با محسن حاجی‌پور، ایرج اسفندیاری فر مربی تیم ملی با حمید زارع، هادی علیزاده پورنیا با افشین بیابانگرد، حبیب‌اله اخلاقی با داود گیل‌نیرنگ و محمد قربانی با كشتی گیر تاجیكستانی سرشاخ شدند.

تمرین حسن رنگرز دارنده دو مدال طلا و برنز جهانی یونان و مسكو در وزن 55 كیلوگرم با محسن حاجی‌پور كشتی‌گیر با انگیزه آملی جذابیت بالایی داشت و نایب رئیس فدراسیون در حین تمرینات نكات فنی لازم را به حاجی پور گوشزد می كرد.

محمد بنا سرمربی تیم ملی كشتی فرنگی و دیگر اعضای كادر فنی بر روند تمرینات فرنگی كاران نظارت داشتند.

رقابتهای كشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا روزهای 27 و 28 بهمن ماه در شهر گومی كره جنوبی برگزار می شود.

9162**1440





:: برچسب‌ها: خورشید , گل ,
:: بازدید از این مطلب : 618
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: